The Musical Club Pages

Wednesday 22 August 2012

Tento Si Kucing Masjid

Baru beberapa hari yang lepas,saya ada menemui seekor kucing yang comel di masjid.Kucing itu bewarna hitam dan putih.Warnanya sangat cantik.Saya namakannya Tento sempena nama kucing saya yang telah 'pergi' dahulu.Tento merupakan seekor kucing betina yang bunting.Dan mungkin tak lama lagi dia akan bersalin. Tetapi ada benda yang saya takut terjadi padanya sekarang.Dan untuk pengetahuan anda,Tento tu dah hilang.Entah ke mana lah dia pergi.Oh ya!Perkara yang saya takut tadi ialah : 1.Dia melahirkan anak di kawasan yang tidak selamat. 2.Mungkin sahaja dia baru pertama kali melahirkan anak dan kemungkinan besar dia tidak pandai menjaga anaknya. 3.Dia tidak menjaga anaknya. Itulah yang saya takut.Boleh tak sesiapanmemberi saya cadangan di mana saya boleh mencarinya??Oklah.Mak dah panggil nak makan. Jumpa lagi!!

No comments:

Post a Comment